Zwou Autobunnsbrécken tëschent dem ukrainesche Festland an der Krim waren ee Sonndeg vun der Ukrain ugegraff a beschiedegt ginn. D'Schwaarzmier-Hallefinsel ass vu Russland annektéiert, an d'Brécke goufe vu Russland kontrolléiert.
Dës Attacke wiere relevant, wat d'Fro vun der russescher Logistik ugeet, seet d'Politikwëssenschaftlerin Ulrike Franke.
"Je schwieriger es wird für Russland die Krim zu versorgen, also militärisch aber auch einfach mit anderen Gütern, desto prekärer wird natürlich der russische Halt über der Krim. Insofern ist das schon relevant. Aber das ist jetzt nicht die alles entscheidende Frage, aber auch wieder ein Puzzleteil in diesem Krieg."
Een Afloss op déi russesch Moral
An engem Hafe virun der Krim war bei enger ukrainescher Attack mat enger Mieresdron an der Nuecht op ee Samschdeg ee russeschen Tanker beschiedegt ginn. Dës Aktioun wier der Ulrike Franke no ganz wichteg fir Kiew. Drone géifen an dësem Krich generell eng ganz grouss Roll spillen.
"Und die Tatsache, dass die Ukrainer in der Lage sind, auch jetzt nach so langer Zeit in diesem Krieg, die Russen noch zu überraschen und auf eine Art anzugreifen, der Russland wenig bis nichts entgegen zu setzen hat, das ist schon sehr relevant. Es ist jetzt natürlich kein Seekrieg in dem Sinne, es ist vor allem ein Landkrieg. Aber dass die Ukrainer in diesem Krieg, während dem der Krieg läuft, in der Lage sind, neue Drohnenarten zu entwickelen und einzusetzen, und russische Schiffe sehr stark zu beschädigen (...), ist doch sehr relevant und hat auch sicherlich einen Einfluss auf die russische Moral."
D'Politikwëssenschaftlerin vun der paneuropäescher Denkfabrick "European Council on Foreign Relations" geet dovun aus, datt et an Zukunft méi ukrainesch Attacke mat Mieresdrone wäerte ginn, grad wéi och méi Ugrëffer mat Dronen op russeschem Territoire.